reklama

To, čo som ti nestihla povedať

Stojím pri tvojom hrobe a slzy viac nedokážu vyjadriť, čo cítim. Tú prázdnotu, tú túžbu ešte raz ťa objať a nikdy nepustiť... naposledy ti aspoň priblížiť moju úprimnú lasku. Ale už to nejde.. Premrhala som poslednú šancu, niet cesty spať. Snáď sa na mňa zhora občas pozrieš a budeš pyšná na to, ako zvládam bežné útrapy tohto sveta, radosti, starosti, ako mi v hlave vládnu nezmyselné úvahy a nedajú mi spať. A možno nie... V tento deň, na tomto mieste, kde oproti mne stojí kňaz a smútočným hlasom všetkým hovorí, ako nám budeš chýbať a že teraz si na lepšom mieste... krajšom. Ale momentálne mi na tom vobec nezáleží.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Nedokážem ovládnuť svoj žiaľ, nedokážem sa tešiť z tvojho potenciálneho šťastia, ktoré prežívas bezomňa. Ako by si sa mohla radovať, keď vieš, že si na Zemi zanechala 2 opustené deti? Ako by si sa mohla radovať z toho, že tu teraz stojím, obklopená beznádejou, slzy mi tečú po tvári a musím znášať návaly žiaľu, ktorý spolu so mnou prežívajú všetci, ktorí ťa na tomto svete milovali? Vidím okolo seba tie tvare, no len s ťažkosťami niečo okolo seba vnímam... Niektoré uslzené, niektoré v pomykove... Iní zase prišli len zo slušnosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 No keď sa skončí tento deň, keď sa všetci rozpŕchneme do sveta akoby sa nič nestalo, keď TO už nikto nebude chcieť spomínať, lebo je to chúlostivá téma a mohla by nám ublížiť, budem musieť uzamknúť svoj žiaľ.. Presvedčiť sama seba, že tak je to fajn. Že je to každodenná súčasť života.

 Naposledy pozriem na tú malú schránku s tvojim telom premeneným na popol, naposledy si prehliadnem všetkých, ktorým aspoň trochu budeš chýbať. Naposledy ti poviem sbohom, lebo predtým som to nestihla. A prinútim svoje oči pozerat dopredu a už nikdy sa nevrátiť myšlienkami spať.

eva adamová

eva adamová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek žijúci v civilizovanom, no i tak niekedy primitívnom svete Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu